Serniki - 11 propozycji

Szukacie pomysłu na pyszny sernik na świąteczny stół? Może któraś z moich propozycji się Wam spodoba. Zapraszam do przejrzenia 😃
Po kliknięciu na zdjęcie zostaniecie przeniesieni na stronę z konkretnym przepisem.


 Sernik z czekoladą
 Sernik z czekoladą
 Sernik chałwowy na orzechowym spodzie
 Sernik chałwowy na orzechowym spodzie

Puszysty sernik wiedeński
Puszysty sernik wiedeński
   
 Sernik czekoladowy na zimno
 Sernik czekoladowy na zimno
   
 Sernik z jogurtów greckich z polewą migdałową
 Sernik z jogurtów greckich z polewą migdałową
 Sernik królewski
 Sernik królewski 
      
 Pyszny sernik z mlekiem i olejem
 Pyszny sernik z mlekiem i olejem

Aksamitny sernik ze słodką śmietanką
Aksamitny sernik ze słodką śmietanką
 Sernik waniliowy z masą czekoladową na herbatnikach
 Sernik waniliowy z masą czekoladową na herbatnikach

 Sernik z brzoskwiniami i skórką pomarańczową na czekoladowym cieście
 Sernik z brzoskwiniami i skórką pomarańczową na czekoladowym cieście

 Pijany sernik z herbatnikami na zimno
 Pijany sernik z herbatnikami na zimno


1 komentarz:

  1. witam szkoda że przed świętami tu nie trafiłam fajny wybór serników /nie mam fb ale zapraszam na blog dopiero dzialający 16 miesięcy http://moje-wyroby.blog.pl/pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :) Jeśli spodobał Ci się przepis, pozostaw komentarz. A może udostępnisz mój przepis na fb? - w ten sposób docenisz moją pracę i pomożesz mi w rozwoju bloga.

Copyright © 2016 sio-smutki! Monika od kuchni , Blogger