Śledzie - 10 pomysłów na świąteczny stół

Wałkuję dalej temat śledzi :) Dla mnie są one nieustającym źródłem inspiracji. Jestem zdania, że warto przygotowywać je na różne sposoby - a że w najbliższym czasie większość rodaków będzie sięgała po śledzie, przypomnę kilka moich propozycji.

Po kliknięciu na nazwę zostaniecie przeniesieni na stronę z przepisem. 

Sałatka śledziowa z kukurydzą i ogórkiem


Śledzie z kardamonem i imbirem w śmietance


Śledzie w czerwonym sosie (z porem i suszoną śliwką)


Tradycyjne śledzie z cebulą



Matiasy w sosie z curry, rodzynkami i ananasem


Śledzie z jabłkiem i cebulką


Sałatka śledziowa w słoiku (warstwowa)


Śledzie z pomarańczami i estragonem


Rolmopsy z ogórkiem, czerwoną cebulką i papryką


Śledzie w sosie jogurtowym z musztardą


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :) Jeśli spodobał Ci się przepis, pozostaw komentarz. A może udostępnisz mój przepis na fb? - w ten sposób docenisz moją pracę i pomożesz mi w rozwoju bloga.

Copyright © 2016 sio-smutki! Monika od kuchni , Blogger