Zupa z ciecierzycy

Kiedyś nienawidziłam, teraz zupy uwielbiam. I te lekkie, wiosenne czy letnie, i rozgrzewające, cięższe i konkretniejsze, jesienne i zimowe. Dobra gospodyni wie, że zupa to podstawa ;) (zawsze tak powtarza moja Mama, i Babcia też tak mówiła) W naszym zabieganym życiu nie zawsze jest czas, by przygotować zdrowy, pełnowartościowy obiad, ale na szczęście na taką okoliczność można pomoc sobie doskonałymi gotowymi produktami. Mam takie, sprawdzone i pyszne, polecam je z serca. Moja rodzina je bardzo lubi. Są to produkty firmy SYS, do kupienia zarówno w sklepie internetowym, jak i na półkach tradycyjnych sklepów. Rozglądajcie się za nimi, bo naprawdę warto. Wszystkie produkty są tylko i wyłącznie naturalne, bez chemii i paskudnych dodatków. Czyli to tak, jakbyśmy sami od a do z wszystko przygotowali.
Zdarzyło mi się nawet ostatnio po prostu polecić je w sklepie, gdzie miłe starsze małżeństwo rozmawiało czy warto kupić coś na spróbowanie. Porozmawialiśmy chwilę i wzięli na próbę i zupę, i placki :) Musiałam być bardzo przekonująca (nic dziwnego, wiem co chwaliłam).
Dziś u nas będzie zupa z ciecierzycy, idealna na tę porę roku. Jest bardzo sycąca i pożywna, świetnie doprawiona. Ja wykorzystałam do niej dodatkowo bardzo aromatyczny sos z pieczonej łopatki, którą ostatnio robiłam do kanapek, i dorzuciłam jeszcze od siebie posiekaną kiełbaskę. 
Warto mieć w zapasie kilka pudełeczek pyszności firmy SYS, mówię Wam to z pełną odpowiedzialnością.





Składniki:
1 opakowanie zupy z ciecierzycy firmy SYS
ok. 1 litra wody
0,5 szklanki sosu pozostałego z pieczenia mięsa
kawałek kiełbasy typu wiejska
Przygotowanie:
Do garnka wlewam wodę, wsypuję też zawartość opakowania z zupą, dodaję sos z pieczeni. Dorzucam posiekaną kiełbaskę i gotuję ok. 20 minut na małym ogniu. Można podać zupę ze śmietaną, posypaną natką pietruszki.





2 komentarze:

  1. Muszę przyznać, że nie znałam tej firmy, nawet nie wiedziałam, że można kupić takie świetne mieszanki. Myślę, że to coś dla mnie. A ta zupa wygląda tak rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :) Jeśli spodobał Ci się przepis, pozostaw komentarz. A może udostępnisz mój przepis na fb? - w ten sposób docenisz moją pracę i pomożesz mi w rozwoju bloga.

Etykiety

akcje FB artykuł artykuły sponsorowane bułeczki i pieczywo ciasta - babki ciasta - drożdżowe ciasta - keks ciasta - kruche ciasta - makowce ciasta - mazurki ciasta - rolady ciasta - różne ciasta - serniki ciasta - szarlotki i jabłeczniki ciasta - tarty ciasta - torty i torciki ciasta - ucierane ciasta bez pieczenia ciasta przekładane ciasta z owocami ciasta z patelni ciastka ciasto francuskie cielęcina Co na obiad diabetyk dla dzieci do ciast dodatki dodatki do obiadu domowe przyprawy drób egzotycznie fit ! grzyby impreza jagnięcina jednogarnkowe kasza koktajle Konkursy kotlety kotlety mielone królik kuchnia staropolska likiery i nalewki łatwe i domowe makarony moje rady Moje ulubione Mój świat muffinki na grilla na śniadanie napoje owoce owoce morza pasty kanapkowe paszteciki pasztety pączki faworki pierogi pizza placki racuchy naleśniki podroby Polecam przetwory pyzy kluchy kluseczki recenzje ryba sałatki schab skrzydełka słodkości i desery smalec sosy i dipy spotkania i warsztaty surówki syropy śledzie Święta: Boże Narodzenie Święta: Wielkanoc tanio ! tartaletki To i owo do przekąski wafle przekładane Warzywa wątróbka wege wędliny wieprzowina wołowina współpraca-Knorr współpraca: Arriba współpraca: Basilur Tea współpraca: Blaupunkt współpraca: Brześć współpraca: Develey Współpraca: e-gustus współpraca: ekojawo.pl współpraca: Eterno współpraca: Fabijańscy współpraca: Fasklep.pl współpraca: Folwark współpraca: Fresano współpraca: Hańderek współpraca: Jelita wieprzowe.pl współpraca: Kłos-Pol współpraca: kochamoliwe.com współpraca: Kuchnie Świata współpraca: Lidl współpraca: Miody Suszka współpraca: Miody Wileńskich współpraca: Młynomag współpraca: Muke współpraca: oliwki hiszpańskie współpraca: Piątnica współpraca: Richmont współpraca: Russell Hobbs Polska współpraca: SEKO współpraca: Skworcu Współpraca: SodaStream współpraca: Stovit współpraca: SYS współpraca: Vivio współpraca: WOJ-LEN współpraca: WSP Społem współpraca: Wydawnictwo Dragon zapiekanki zbiorcze Zupy
Copyright © 2016 sio-smutki! Monika od kuchni , Blogger